Это какой-то ужас... Я мог бы написать 10 страниц какая игра вышла высером, но краткость сестра таланта. 1. Тайники... это же надо было так их обесценить, в большинстве (водка, тушенка, аптечка, бинты) в пике у меня было 80 бинтов и около 50 красных аптечек + еще около 200 ящике. Зато растыканы они на каждом углу. 2. Экономика... ее нет. Думаю тут уже 1000+ раз об этом говорили, но так и есть. За 5 проданных снайперок и терову хучу аптечек, мне еле еле хватило Калаш починить. Есть смысл собирать и продавать только артефакты или стволы дороже 10к 3. Это не А-Life 2.0 это СКРИПТЫ 2.0. В прошлых играх серии хотябы была видимость симуляции, тут скрипт на скрипте сидит и скриптом погоняет. Противники респятся у вас за спиной, а на некоторых локация происходит бесконечный спам всякой нечести (в одном магазинчике перестрелял около 15 кровососов, тупо респелись после убийства предшествинников) 4. Прохождение сломано. Сюжетка без консоли не проходима (по крайней мере у меня) 5.Атмосфера не та. Это стрелялка по типу колды, батлы, чего угодно. С пред. играми даже в сравнение не идет (особенно ЗП). 6.Это не СТАЛКЕР. Это что угодно, но не сталкер... Из плюсов (лично для меня) Старые локации (которые переехали в другие места по сравненюю с пред играми) Персонажи из прошлых игр. Все!
Посмотрел пару серий прохождения у Hug*a. Как то не похожа атмосфера на сталкер, больше смесь метро и фалаут напоминает. Не находит отклика в душе как то...
З.Ы. сейчас серии пошли более похожие на Сталкер...
Шутка про группу Вконтакте и Орловский суд всё ещё актуальна (к несчастью). А если серьёзно то присоединяюсь к мнению что мододелы-любители всё залатают за GSC, и через N-ное время у нас будет вполне годная допиленная игруля. Если качаете сейчас с йо-хо-хо-торрентов, то как и с ЧН удивлятся не стоит (помню как ценой множества зелёных жуков и постоянных перезагрузок добрался таки до Янтаря, где блин тупо была забагованая дверь в бункер, вскрыть которую помог только очередной патч через пару недель).
У другой палове ХХ стагоддзя стратэгія ўзбраення змянялася на карысць малакаліберных боепрыпасаў. Менавіта гэтыя змены сталі прычынай распрацоўкі аўтамата Калашнікава 1974 (AK-74), так як арміі Савецкага Саюза патрэбна была зброя пад нядаўна распрацаваны патрон калібра 5,45 х39 мм (замест старога 7.62х39 мм). Выкарыстанне малога калібра дае такія перавагі як памяншэнне вагі боепрыпасу і павелічэнне далёкасці прамога стрэлу на 100 метраў.
Адным з галоўных фактараў прыёму на ўзбраенне версіі вінтоўкі Міхаіла Калашнікава, паслужыла тое, што схема новага АК-74 практычна цалкам паўтарала схему АКМ (папярэдні варыянт АК прыняты на ўзбраенне), што дазволіла наладзіць вытворчасць з мінімальнымі выдаткамі.
Асноўнымі адрозненнямі ад папярэдніка, акрамя патрона, з'яўляюцца яшчэ новы дульны тормаз-кампенсатар (дазволіў павысіць кучнасць бою і паменшыць энергію аддачы), і пластыкавы магазін (дазволіў паменшыць вагу).
Існуе два асноўных варыянту аўтамата Калашнікава 1974:
1. АК-74 - мае фіксаваны драўляны прыклад. Менавіта гэты варыянт будзе выкарыстаны ў гульні Survarium.
2. АКС (М) -74 - мае складаны металічны або пластыкавы прыклад.
Акрамя названых, існуюць тыпавыя мадыфікацыі, такія як АК-74Н ("начны"), АКС-74Н, АКС-74У і недарэчны на выгляд АКС-74УН2.
Дадзены аўтамат можна даўкамплектаваць падствольнага гранатамётам ГП-25 або ГП-30, штык-нажом (пры гэтым стральба з гранатамёта будзе немагчымая) і аптычным прыцэлам.
Пачатковая хуткасць кулі АК-74 900 м/с, эфектыўная далёкасць стральбы 600 метраў, тэмп стральбы 600 стрэлаў у хвіліну і, у дачыненні да трапнасці, аўтамат Клашникова 1974 года пераўзыходзіў ў 1,4 разы АКМ.